11 תשובות
לשחורים, נשים זה לא גזע
אנונימי
לא קשור בגלל ש...?
שואל השאלה:
כי השאלה שלי מה יותר נורא
לפי מה שאתה אומר או היו יותר שחורים הדעה שלך הייתה הפוכה
אנונימי
נכון. איך זה הופך את זה ללא קשור
אם אתה שונא נשים זה לא נקרא גזענות
אנונימית
ולשאלתך שואל השאלה-לשנוא את שתיהם זה נורא, אתה אמור לדעת מה זה שנאת חינם אתה יהודי שכחת
אנונימית
אם אתה שונא נשים אתה שונא את אמא שלך...
שניהם באותה המידה.
להיות גזען בכללי זה לא טוב כי אף אחד לא טוב יותר מהשני
שואל השאלה:
וואו זה לא קשור יאיר
אנונימי
לנשים. יש הרבה יותר נשים ולכן לשנוא את כל הנשים זו רמה יותר גבוהה של הכללה מאשר לשנוא את כל השחורים.