21 תשובות
שואל השאלה:
למה אוי ואבוי?
אנונימית
שואל השאלה:
ביבי מושחת לדעתי
אנונימית
תכתבי לו מי יודע מה יכול לקרות
כי יש לך טעם גרוע
אני דלוקה על בני גנץ
יאאלה בואי נזמין אותם לדייט!!!!
שואל השאלה:
אני לא בטוחה שהוא בעניין שלי :/
אנונימית
שואל השאלה:
דאבל דייט נעשה
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לי שהוא נשוי אבל
אנונימית
דאבל דייט עם בני גנץ ואיתיי.
שיט מי לקחה לי את גנץ.
תגידי את רצינית מה ניסגר ?!
אנונימית
שואל השאלה:
לא נורא יהיה לו שתי נשים
אנונימית
שואל השאלה:
מה יש אנונימית? ^
אנונימית
לא חשוב אני אעבור לחצרוני.
שואל השאלה:
יש לך גם תמונה שלו, את כבר איתו
אנונימית
אימלה הוא ממש זקן ולא יפה בעיני.
תאמיני לי עדיף כבר ביבי/ גנץ
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית יש לך טעם אחר משלי, לדעתי יאיר יותר חתיך מהם אבל כבר נדלקתי על ביבי בעבר
אנונימית
עוברים לביבי
הוא לא כריזמטי ובטח שלא חתיך .
וגם הדעות שלו וההתנהלות שלו בתור פוליטיקאי מורידות לי עוד יותר מהאיש הזה.
אוי ואבוי
אממ סליחה אני האישה היחידה של גנץ הוא פשוט עדיין לא הבין את זה