8 תשובות
כןן
שיהיה אפשרות בחירה ללמוד מקצועות שאנחנו רוצים, שלא יהיה חובה לעשות בגרויות אבל אם כן אז שיהיה לזה יתרון באוניברסיטה אבל הבגרויות קלות יותר, מקצועות שבאמת תורמות לחיים.
הייתי מבטלת את החוק הזה שאסור לבוא עם מכנסיים קצרים ואנחנו בינתיים מתים מחום ):
כן הייתי משנה הרבה דברים !הייתי מוסיפה למערכת הזאת כלכלה איך לשלם על חשבונות איך לפתוח בנק, על שימושים של כרטיסי אשראי , איך קונים דירה, ואיך לא להיכנס למינוס וכול.... דברים שנוכל להשתמש כשנצא מהבצפר כי תכלס אף אחד לא יודע איך זה מתנהל ואף אחד לא מלמד את זה. וולהשמיד את המתמטיקה לגמרי ולשנות ללוגיקה ופיתוח מוח מאשר להוכיח שמשולשים חופפים נו באמת מי צריך את זה ...להשמיד בגרויות גם זה עושה פשוט לחץ ופחד והילד מרגיש שאם לא יעבור החיים שלו היו בזבל ספרות לדוגמא הייתי מורידה, הייתי מוסיפה איך לזהות אנשים במצוקה ודרכים לעזור להם לא יודעת פסיכולוגיה בוא נקרה לזה. ובכללי הייתי משנה איך הבצפר נראה להוריד סורגים מחלונות ולהוריד שערים שיהיה בצפר פתוח זה דיי מדכא ועצוב שיש את זה באמת , שתיהיה כיתה מרווחת באור - חלונות ענקיים מזכוכית להחליף דלתות ריצפה כי זה ממש זוועה איך שזה נראה להחליף כיסאות לכיסאות מסתובבים ולהחליף שולחנות לשולחנות חזקים ועמידים, פופים במסדרונות או בחדרים מיוחדים להפסקות וכי חשוב מורים ! מורים שאכפת להם מילדים ושאוהבים את המקצוע ושלא באו לשעות בשביל להרוויח כסף . בקיצור יש הרבה דברים !!
כן, הייתי מכיל את שיטת השוברים בחינוך שנוחלת הצלחה בכל מקום שנוסתה (יש המון דרכים להציל אותה).
ברמה העקרונית השיטה אומרת להחזיר את האחריות על הילדים להורים, וביטול המנגנון הבירוקרטיה המסואב שנקרא 'משרד החינוך'.
בכך נשפר את רמת החינוך בתקציב הקיים (ללא הוצאות נוספות), מצליח להגדיל את שכר המורים, ונהנה מרמת חינוך גבוה עם אופציית בחירה של בתי הספר (ללא אזורי רישום).
שואל השאלה:
מה למשל?
אנונימית
ה כ ל !