9 תשובות
לא
לא
לא .
אפ תרצה להגיב למישהו,תגיב לו בקיר של עצמו.
אפ תרצה להגיב למישהו,תגיב לו בקיר של עצמו.
לא
לא
למה שתרצה לעשות את זה
יש לך פיצול אישיות
למה שתרצה לעשות את זה
יש לך פיצול אישיות
לא. איזה באסה
תמיד רציתי להודות לעצמי
תמיד רציתי להודות לעצמי
חח גמאני^^^
לא
אבל את לא חייבת קיר כדי להודות לעצמך
אבל את לא חייבת קיר כדי להודות לעצמך
באותו הנושא: