9 תשובות
לא .
אפ תרצה להגיב למישהו,תגיב לו בקיר של עצמו.
לא
למה שתרצה לעשות את זה
יש לך פיצול אישיות
לא. איזה באסה
תמיד רציתי להודות לעצמי
חח גמאני^^^
לא
אבל את לא חייבת קיר כדי להודות לעצמך