5 תשובות
בהתחלה למדנו חומר עיוני, וביום השלישי סיימנו את כל העיוני והתחלנו עם המעשי.
בעיוני חזרנו על פגיעות חזה וראש מקורס 60, ולמדנו דברים חדשים כמו; אינטובציה, קוניוטומיה, קוויק טראך....
במעשי למדנו איך לעשות פריסת תארן, שזה בעצם סידור הציוד באירוע רב נפגעים. במעשי תרגלנו בתור חובשים, בתור אלונקאים, ובתור נפגעים.

אם יש לך שאלות אני יכולה לענות בפרטי❤
שואל השאלה:
תודהה מדהימה, מעריכה את זה מאוד!
אנונימית
מה שהיא כתבה כאן זה ממש מצויין, אי אפשר כל כך לצלם לך כי קיבלנו ספר גדול ועוד ספר בינוני אז זה הרבה חומר אבל אם יש משהו ספציפי שאת צריכה אני יכולה אולי לעזור לך
שואל השאלה:
היי אנונימית אני פשוט יוצאת מנקודת הנחה שבספר עצמו יש את הדף הזה עם תוכן העניינים והכל ובטח משם אפשר לראות בדיוק מה נלמד
אם מישהי מכן תוכל לצלם את זה זה בכלל יהיה מדהים
אנונימית
אהה הבנתי, יש את הספר של התארן עצמו ויש ספר שנקרא לגעת בחיים והוא עצום ( עם הרבה יותר מידע) אני חושבת שהספר עצמו של התארן יספיק, אם את רוצה אני יכולה לנסות לצלם מחר