7 תשובות
לחיות. לחשוב חיובי. פחות על המוות חס וחלילה לא עלינו. תהנה
טיול בעולם
לעבוד בעבודה שאתה אוהב
ללכת לאולמפיאדה
לחיות ולא לחשוב על זה
שואל השאלה:
לא בקטע של אני בלחץ מהמוות בקטע של רשימת מטלות כזאת
אנונימית
צניחה חופשית
לעיין בספר התמונות של כול התמונות של הזכרונות הכי טובים שיש לי מהעבר
להיות בניו יורק
לראות את בניין האמפיר סטייט פנים אל פנים
להיות בצרפת
לראות את מגדל אייפל ולבקר בו. ממש לעלות עליו.
להיות במזרקת המשאלות ברומא
להיות ביער ההתאבדות ביפן (לא בשביל להתאבד או משהו מספרים שהוא רדוף רוחות וזה נשמע ממש מגניב אני רוצה לראות את זה בעצמי אני מעריצה של על טבעי) ולישון שם לכמה לילות
צניחה חופשית
לסיים לכתוב את הספרים שלי שאני כותבת באפליקציה בטלפון ותקועה עליהם
וזה כול מה שעולה לי כרגע