4 תשובות
לפעמים סה קורה לי בגלל שאני הרבה מול מסכים והמבט שלי רק ישר.
זה בדכ עובר לבד
זה בדכ עובר לבד
אתה מסתנוור קרה חיה גם
כי אתה רואה את סטטיק ובן אל מצד אחד ואת בן זיני וטיילור מצד שני (אאוץ')
אנונימית
אתה חולה/מתחלה. חח זה מה שתמיד סיפרו לי והאמת זה תמיד ככה (רוסים נו)
באותו הנושא: