6 תשובות
אז תתחיל גם וקח את הזמן אל תשווה אותך לאחרים ביכולות בהתחלה תשחק בקצב שלך
שואל השאלה:
אני לא משחק בגלל שהם משחקים, ראיתי אותם משחקים והמשחק נראה ממש טוב
אני לא משחק בגלל שהם משחקים, ראיתי אותם משחקים והמשחק נראה ממש טוב
יא גם אני משחקת במשחק הזה, מכורה אפשר להגיד.
באמת קשה ללמוד אותו אני אישית לא כל כך טובה.
אך משחק ממש כיף באמת :)
באמת קשה ללמוד אותו אני אישית לא כל כך טובה.
אך משחק ממש כיף באמת :)
אל תשחק בגלל שאחרים משחקים תשחק בגלל שאתה רוצה אם לא הקטע שלך אל תשחק בכוח אתה אמור להנות מזה וגם אם בחרת לשחק זה משחק מסובך בהתחלה ככל שתשחק יותר ככה תלמד יותר מהר
זה משחק קצת מסובך כן אבל אחרי שאתה משחק תקופה זה אחלה, זה יש לך טוטוריאל בהתחלה ועדיף שתראה כמה סרטונים על זה ביוטיוב לפני אם אתה רוצה עוד עזרה אתה יכול לשלוח לי הודעה
תשחק זה משחק מטורף
שיחקתי מכיתה ה עד ח מלא ועכשיו אני עוד חוזר לזה לפעמים
שיחקתי מכיתה ה עד ח מלא ועכשיו אני עוד חוזר לזה לפעמים
באותו הנושא: