3 תשובות
אני חושב בגלל שהמחיר שלו ירד הרבה ביחס לאיכות שלו אז לא שווה להם להמשיך לייצר אותו
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר, יש יותר ישנים ממנו ואותם לא הפסיקו ליצר, הוא גם לא כזה ישן
אנונימית
כי הוא כבר ישן
וסמסונג הוציאה לפחות 30 טלפונים מאז