3 תשובות
אני חושב בגלל שהמחיר שלו ירד הרבה ביחס לאיכות שלו אז לא שווה להם להמשיך לייצר אותו
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר, יש יותר ישנים ממנו ואותם לא הפסיקו ליצר, הוא גם לא כזה ישן
מה הקשר, יש יותר ישנים ממנו ואותם לא הפסיקו ליצר, הוא גם לא כזה ישן
אנונימית
כי הוא כבר ישן
וסמסונג הוציאה לפחות 30 טלפונים מאז
וסמסונג הוציאה לפחות 30 טלפונים מאז
באותו הנושא: