4 תשובות
ללא נסיון לא הייתי צובעת בבית.
צבעים זה כימיה וצריך לדעת לעבוד איתם.
ממליצה לך ללכת לספר טוב, מאשר לגרום לשיער שלך נזק.
כן את צריכה לחמצן
כן אחרת הצבע לא יתפס טוב