3 תשובות
חחח בטח צופים כל הלילה בסדרות ואז נרדמים בבוקר
היום שבת אז יש הרבה פחות מחוברים
כי הרוב לא קמים בשעות האלה בחופש
אני עדיין ערה(לא הלכתי לישון)
אני עדיין ערה(לא הלכתי לישון)