52 תשובות
שואל השאלה:
חח אני גם עקרב, אבל המזל האהוב עליי הוא לגמרי תאומים..
ושנוא טלה.
אנונימית
אין לי מזל שנוא. כל מזל והחוזקות שלו.
בתור מזל עקרב המזל שהכי עניין אותי הוא דלי.
אנונימי
שואל השאלה:
מסכימה איתך לגמרי חחח^
אנונימית
למה שאני אשנא מזל
כנראה שאני מחבבת את דלי/מאזניים/עקרב
אין לי מזל שנוא
שנוא- דגים
ואין לי מזל אהוב
אהוב- תאומים
אין לי שנוא
שנוא אריה
אהוב סרטן
אנונימית
תאומים
תאומים דגים שנוא
אין אהוב ספציפי
אהוב - עקרב
שנוא - בתולה
אהוב- דגים וסרטן
אין שנוא
מזל אהוב-דגים וסרטן
מזל שנוא-דלי
עקרב ממש לא עקשן ונקמן
המזל השנוא
עליי הוא דלי
אהוב תאומים
שנוא אין לי
אזמה עם בתולה רגישיםם לא צריך לשנוא אותנו :(
ולשאלה אני מקבל הכל :))
אנונימי
איזה שטויות יש כאלה נגיד מזל שור הם שמחים וחברותיים ויש כאלה מזל שור ההפך למה על פי מזלות צריך לקבוע בנאדם או לשנוא ישר?!
קצת מבלבל אותי לחלק את זה ככה כי בכל מזל יש אנשים שאני אוהבת ושונאת
נראה לי שנוא עקרב דלי ובתולה
אהוב סרטן כי הם ממש חמודים לרוב
אנונימית
מה יש לכם עקרב הכי טוב
מזל שור.
עקרב שנוא
סרטן אהוב
המזל השנוא עלי הוא טלה
והאהוב סרטן, עקרב ושור.
וכל מי שאומר שהוא שונא עקרב ואוהב סרטן שתדעו שקראתי על זה, סרטן ועקרב הכי מתאימים
אין לי שנוא חחח ואהוב המזל שלי :) (דלי)
אנונימית
חחח אני טלה, להעלב?
אני לא שונאת או אוהבת בני אדם על פי המזל שלהם זאת שאלה מטומטמת
:)
גארד ווי
אני חושבת שסרטן מתאים יותר לשור או לדגים
אנונימית
שנוא אריה ועקרב הם קשיםם
אהוב...... אין לי מושג
אהוב : עקרב מכיון שאני עקרב ואני מודע לאיזה תכונות יש לו , חוץ מזה זה המזל הכי חזק בגלגל המזלות, פחות אהוב גדי.
אנונימי
השנוא בתולה מזל נורא קשה
טלה
עקרב שנוא
אהוב אממ סרטן אולי
מי שכתב תאומים אוהבת אתכם :)
אבל אני בעצמי שונאת את המזל הזה.
אנונימית
חחח וואי וואי כמה שונאים אותי פה אני עקרב
המזל האהוב עליי טלה
מזל שנוא בתולה ודגים
לא מבין בזה כלום
מזל אהוב תאומים
מזל שנוא סרטן
שנוא אריה ועקרב
אהוב טלה ובתולה
עקרב אוהבת בתולה פחות אוהבת
אין לי מזל שנוא, אבל ממש אוהבת טלה/עקרב/תאומים.
למה לא אוהבים בתולה :(
אהוב טלה שנוא אריה
D.Z
המזל השנוא עלי הוא סרטן , האנשים במזל הזה שהכרתי נראים נחמדים ומדהימים אבל ככל שהכרתי אותם יותר ראיתי שיש להם אגו מנופח ועוד הרבה דברים שממש לא אהבתי
אנונימית
שנוא: סרטן
אהוב: מאזניים ודלי
למה אוהבים מזל תאומים ?
אנונימית
איזה כיף שמלא אוהבים סרטן אוכל לשאול למה
שנוא: טלה (אקס...)
אהוב: תאומים יאי
^^ רוב האנשים שאני אוהבת במזל הזה (סרטן) והם פשוט מדהימים
רגישים,נאמנים ואם אתם מחוברים הם יתנו את כל העולם בשבילך
אנונימית
מה קרה שכולם אוהבים תמזל שלי סרטן חח
וכן גם אני אוהבת את עצמי
לא שונאת שום מזל
מזל אהוב - דגים וסרטן.
שנואה - מאזניים,שור,עקרב.
אהוב:תאומים ועקרב
שנוא:גדי - פשוט לא מסתדרת איתם ולצערי מוקפת כמעט ורק בהם.
/nothing/ -אתם ממש נחמדים משום מה
מה אתם שונאים אנשים לפי מזלות? לא אוהבת ולא שונאת שום מזל מה הבעיות שלכם
שנוא - שור
אהוב - בתולה
helpgirl: צודקת לגמרי(-:
helpgirl
אנו פשוט עושה הכללות , אם אני מכירה אנשים ספציפיים שאני לא אוהבת אז רשמתי את המזל שלהם ולהפך
למה לקחת את זה ריגשי.
שנוא - עקרב ותאומים
אהוב - דגים