12 תשובות
דצמבר 2016
שירתתי כנהג הובלה
תפקיד מאוד כיף ומהנה

*השתחררתי שלשום*
^מזל טוב גבר!
התגייסתי במרץ האחרון, עד כה ממש נהנה אבל יש לי עוד דרך ארוכה עד שאגיע לתפקיד, ההכשרה שלי לוקחת זמן. אבל הוא נשמע ממש מגניב ואני סבבה עם צה"ל בינתיים
שואל השאלה:
מה ההכשרה שלך איםה אתה משרת?
אנונימי
לא יכול לספר, אחרת הייתי כותב :)
שואל השאלה:
ש"צ
אנונימי
טוב אחי
שואל השאלה:
לא אח, סבא שלך חמוד... תן כבוד למרץ 17
אנונימי
טוב סבא
יולי 18, טכנאית דרג ב' שירות מדהים בעיקר בזכות האנשים
משקית הובלה
שירות מושלם
שואל השאלה:
ועת פזם אז בכלל מושלם..
אנונימי
נוב 17, פקידה. יש לי אחלה שירות
אנונימית