11 תשובות
כן זה רגיל וסבבה היה לי גם
כן, הוא מתאים לכולם.
כן.יש לי כזה
שואל השאלה:
או שכדאי לקנות את הקלמר התכלת
או שכדאי לקנות את הקלמר התכלת
אנונימית
כן יש לי כזה
תקני את מה שאת יותר מתחברת אליו
התכלת ממש יפה אבל עדיף שחור
התכלת מתלכלך מהר אז לא כדאי
יש לי אותו כבר 3 שנים והוא מצויין הוא לא יקר יש בוא בדיוק את כמות המקום שצריך
וכדי לך את השחור הטורקיז מתלכלך בקלות זה פשוט קלמר בייסיק ויפה
וכדי לך את השחור הטורקיז מתלכלך בקלות זה פשוט קלמר בייסיק ויפה
אנונימית
כן הוא סבבה ראיתי כזה אצל הרבה בנות זה לא רק של בנים
וזה יהיה לך טוב לכל ה3 שנים
וזה יהיה לך טוב לכל ה3 שנים
עדיף שחור , הולך טוב עם הכל ולדעתי התכלת יתלכלך לך מהר
באותו הנושא: