4 תשובות
לא אני.
לא נכנסת לאומגל, לא רוצה להרוס לעצמי את הילדות.
שיט מצאת אותי
אני הייתי החד קרן
אני הייתי החד קרן
שואל השאלה:
אה
אה
אנונימית
באותו הנושא: