3 תשובות
כן לדעתי זה מקסים
מעולה
וואי רעיון מאד יצירתי וחמוד!! מסוג המתנות שהכי כיף ומרגש לקבל כי רואים באמת את ההשקעה הרבה שלך!
כל הכבוד ומזל טוב!!
כל הכבוד ומזל טוב!!
באותו הנושא: