8 תשובות
אולי יש לך עייפות כרונית?
תלכי לרופא הכי טוב
:)
תלכי לרופא הכי טוב
:)
תלכי לרופא והוא יביא לך תרופה או שתשתי xl בבוקר או שפשוט תדברי עם המורה שיש לך בעיה כזאת ותגידי לה שאת צריכה לצאת כמה פעמים בשיעור כדי להתרענן..
אולי זה בגלל החזרה לבית הספר יש מצב שבחופש היית קמה מאורח היה לך סדר חיים שונה והכל ועכשיו כשחזרנו לשגרה הגוף שלך מגיב אחרת אל תדאגי זה יסתדר זה ההלם הראשוני של לקום מוקדם ולהתחיל הכל מחדש אל תדאגי בעזרת השם זה יעבור!
לישון מוקדם לפחות 8-9 בלילה. אם זה לא עוזר ללכת לרופא
אנונימי
מאוחר *
לכי לרופא שיפנה לבדיקות דם כנראה יש לך חוסר בויטמין 12 (. נמצא בבשר.)
כשאת קמה תשתפי את הפנים במים ממש קרים ותאכלי ארוחת בוקר. לא רק קורנפלקס אלא ממש ארוחת בוקר.
לדעתי את צריכה לישון. והרבה.:)
באותו הנושא: