3 תשובות
היי, וואי קודם כל אני מאחלת לו רפואה שלמה במהרה!! אמן!
מבינה את העצבות והכאב שלך.. אבל אני חושבת שמי שבאמת צריך את העידוד והחיזוק האמיתי זה הוא. בתור ידידה טובה שלו, אני בטוחה שאת תצליחי לשמח אותו, לעודד אותו ולעזור
לו להיות אופטימי ככל האפשר..
זו הדרך שלו לעזור לו אני חושבת, למרות המרחק הפיזי בינכם.
הכי חשוב, שבאמת תגרמי לו להרגיש שאת איתו בכל מצב, יהיה אשר יהיה ותכתבי לו המון, כך אולי הוא ירגיש אותך "פיזית" איתו.
ובנתיים את, תשטפי פנים, תעשי מקלחת טובה, תשתי תה ותאכלי איזה שוקולד או משהו טעים. לא יעזור לחשוב מחשבות לא טובות עכשיו, תישארי אופטימית ומלאת תקווה. יהיה בסדר!!
אני בטוחה שהוא זכה בך כידידה שלו..!
שואל השאלה:
לצערי הוא לא במצב כרגע שהוא ער ומודע לסביבה
הוא בתרדמת
אנונימית
וואי וואי.. אני מצטערת, לא ידעתי שהמצב הוא כזה.
באמת רק תפילות..
אל תדאגי, יהיה טוב:)