6 תשובות
לא חושבת שתביא
איך רואים שזה ספאם... הכינוי בכלל לא מסגיר
איך רואים שזה ספאם... הכינוי בכלל לא מסגיר
אני מבינה שהתאכזבת אבל מה שקיבלת זה הרבה יותר טוב מכלום.
אני יכולה להגיד לך שבחיים לא היו מביאים לי כזאת מתנה ליומולדת, אצלי בקושי זוכרים בכלל את התאריך, אז את צריכה להעריך גם את זה (שזה שווה רצח לדעתי) ולדעתי את חייבת סליחה לאבא שלך.
ולגבי המתנה מאמא שלך, יכול להיות שהיא תפחד שגם את מה שהיא תתן את לא תעריכי או שהיא תחשוב שלא מגיע לך כי לא הערכת אז אני בספק אם היא תביא לך.
בכול מקרה תבקשי סליחה, לא בשביל המתנה מאמא שלך אלא כי זה באמת לא מובן מאליו שמביאים לך מתנות וכול שכן מתנה כזאת.
בכול מקרה מזל טוב :)
אני יכולה להגיד לך שבחיים לא היו מביאים לי כזאת מתנה ליומולדת, אצלי בקושי זוכרים בכלל את התאריך, אז את צריכה להעריך גם את זה (שזה שווה רצח לדעתי) ולדעתי את חייבת סליחה לאבא שלך.
ולגבי המתנה מאמא שלך, יכול להיות שהיא תפחד שגם את מה שהיא תתן את לא תעריכי או שהיא תחשוב שלא מגיע לך כי לא הערכת אז אני בספק אם היא תביא לך.
בכול מקרה תבקשי סליחה, לא בשביל המתנה מאמא שלך אלא כי זה באמת לא מובן מאליו שמביאים לך מתנות וכול שכן מתנה כזאת.
בכול מקרה מזל טוב :)
שואל השאלה:
אבל זה לא הוגן שמבטיחים ולא מקיימים
אבל זה לא הוגן שמבטיחים ולא מקיימים
אחותי את חייבת להעריך גם את זה.
את צריכה להתחשב בו, הוא אמר שזה יקר לו אבל הוא בכול זאת קנה לך, אומנם לא לאיפה שרצית אבל זאת גם הוצאה של כסף והשקעה גדולה.
את חייבת ללמוד להעריך, יש אנשים שבחיים לא יקבלו מתנה כזאת..
אמרתי את זה כבר אבל אני אגיד את זה שוב, חח אצלי בכלל לא זוכרים שיש לי יומולדת ולא עושים לי כלום, אז תגידי תודה גם על מה שיש, חייב לעשות את זה.
את צריכה להתחשב בו, הוא אמר שזה יקר לו אבל הוא בכול זאת קנה לך, אומנם לא לאיפה שרצית אבל זאת גם הוצאה של כסף והשקעה גדולה.
את חייבת ללמוד להעריך, יש אנשים שבחיים לא יקבלו מתנה כזאת..
אמרתי את זה כבר אבל אני אגיד את זה שוב, חח אצלי בכלל לא זוכרים שיש לי יומולדת ולא עושים לי כלום, אז תגידי תודה גם על מה שיש, חייב לעשות את זה.
טוב זה ספאם ועם זה אמיתי את סתומה
הלוואי עליי לראות את לונדון אומנם לא ארצות הברית אבל גם יפה
באותו הנושא: