4 תשובות
אני אומרת שצריכים להיות עוד כמותכן, כל הכבוד!
שואל השאלה:
תודה רבה!!
שואל השאלה:
את מבאר שבע?
כל הכבוד!! הייתי מצטרפת...במילא חסרה לי פעילות לחופש
אבל רחוק לי מידי...