5 תשובות
לא, זה מעלה!
עריכה: קראתי לא נכון!
זה לא משנה, אבל יעלה אם תכתבי עם
עריכה: קראתי לא נכון!
זה לא משנה, אבל יעלה אם תכתבי עם
יותר מדי
לא הייתי פוסל על זה, אבל יכולת התנסחות טובה ורהוטה גם בכתב וגם בעל פה היא בהחלט תכונה מוערכת בעיני.
לאקסית שלי היו כמה טעויות בעברית וזה ממש הפריע
באותו הנושא: