33 תשובות
למה הוא זה שצריך להתייחס
אולי את תפני אליו?
אולי את תפני אליו?
שואל השאלה:
זה מעצבן ואני לא אוהבת בכלל להתחיל שיחה !
זה מעצבן ואני לא אוהבת בכלל להתחיל שיחה !
אנונימית
אז תעשי כאילו שלא אכפת לך
תתחילי להתקרב לחברים שלו ועל בטוח הוא ירצה גם להתקרב אלייך
תתחילי להתקרב לחברים שלו ועל בטוח הוא ירצה גם להתקרב אלייך
אז תנסי לדבר איתו
יכול להיות שגם הוא לא אוהב
בשביל דברים שאת רוצה תעשי מאמץ
בשביל דברים שאת רוצה תעשי מאמץ
את מבינה שאת מנסה שהוא יפנה אלייך בכוחות הטלפתיה?
הוא לא רוצה לדבר איתך, תיגשי אליו אם בא לך לדבר.
הוא לא רוצה לדבר איתך, תיגשי אליו אם בא לך לדבר.
תתחילי את שיחה לא רק הוא צריך לפתוח שיחה ואם את מתביישת אז שחררי אם הוא אוהב אותך הוא יתייחס וישלח הודעה
גם אני הייתי במיינדסט הזה של "למה לא מדברים איתי?" כשאני בעצמי לא עשיתי התקדמות כלשהי בכלל, ולאחרונה הבנתי שזה פשוט לא עובד ככה. אף אחד לא הולך להבין שאת רוצה לדבר אם את לא תתחילי משהו בעצמך.. מבינה שאת מתביישת ולא מתחילה שיחות בגלל זה אבל אם זה ככה את לא יכולה להגיד שנמאס לך שהוא מתייחס אליך ככה ושזה מעצבן.. כי זאת כנראה לא אשמתו (לא אומרת שזאת אשמתך אבל פשוט את לא יכולה להתייחס לסיטואציה הזאת ככה..)
היי, תנסי להתחיל איתו שיחה, תזכרי שאת אף פעם לא נראית מוזר לזה שאת מדברת איתו. תנסי
את מכוערת כנראה
שמע אתה ילד זין
ילד חיזבאללה
שואל השאלה:
לא הבנתי מה הקטע?
לא הבנתי מה הקטע?
אנונימית
שואל השאלה:
ביקשתי עזרה לא שיקראו לי מכוערת !!!
ביקשתי עזרה לא שיקראו לי מכוערת !!!
אנונימית
סליחה אני אומר תאמת כפרה
שואל השאלה:
כפרה תקרא לאחותך למה שתדבר ככה מאיפה לך לדעת איך אני נראת?!
כפרה תקרא לאחותך למה שתדבר ככה מאיפה לך לדעת איך אני נראת?!
אנונימית
שואל השאלה:
ומי אני ...
ומי אני ...
אנונימית
אני מניח כי בנות יפות בגיל הזה לא מקבלות את המילה לא ...
שואל השאלה:
סבבה אז תתמודד ! כאלו אתה באמת יודע !
סבבה אז תתמודד ! כאלו אתה באמת יודע !
אנונימית
שמע אתה ילד קקה מי הדפוק שלימד אותך מה זה טאקט?
ככה אני אומר תאמת מי אתם ימניאקים השעה שלוש בלילה לכו לישון אין לכם בית ספר
שואל השאלה:
לעומתך יש לנו חופש חמוד אין לך עבודה או משהו כזה ?!
לעומתך יש לנו חופש חמוד אין לך עבודה או משהו כזה ?!
אנונימית
יש לי צבא בשביל לשמור על מכוערות כמוך
אחי בא... אתה בצבא אתה זה שצריך ללכת לישון תעשה טובה, אל תהרוס את המוד
אני בשמירה יזונות
שואל השאלה:
אז כנראה ממש משעמם לך !
אז כנראה ממש משעמם לך !
אנונימית
אז תאונן מצידי על עז מה אתה רוצה?
אה אתה אומר לי לאונן במקום לשמור על הפרצוף המכוער שלכם ?
כן, בנתיים אתה בטלפון, עוד שתי דקות ריכוז בעז לא יקרה שום דבר
שואל השאלה:
רוצה כיף ?!
רוצה כיף ?!
אנונימית
מי זה הסתום הזה מוטי
הלכתי להטעין תנשק ולהתאבד ביי
ביי
באותו הנושא: