6 תשובות
2019 אנשים
להתעורר
וואי איזה דעות פרמיטיביות. לא חושבים שנשים חלשות די להגזים
נשיות זה ממש לא חולשה. מציעה לך לקרוא על זה/לחפש על זה יותר
להפך, נשיות זה הכי להרגיש חזקה ויפה.
ובו זמנית, אפשר להיות גם עדינה ומתוקה. אנחנו ב2019 נשים הן ממש לא חלשות. אם את רוצה ללבוש בגדי נשים תלבשי ותעשי מה שבאלך.
זהו בנות אוהבות להיות יותר חזקות מבנים!
אנונימי
חחח חיים שלי תעשי מה שבראש שלך, במילא תמיד יהיה לאנשים מה להגיד. אין מה לעשות. את יפה? את סנובית את רזה? את שטוחה את שקטה את מוזרה. תמיד יהיה את הדעות האלו.. חברה שלי גם אוהבת ללבוש גינסים של בנים ולהתנהג כמוהם וחלק לא אוהבים וחלק כן אבל היא לא נותנת לזה להשפיע עליה.