10 תשובות
ואם אני בן שקוראים לו אורי אני מסכן? .-.
מה
אני ממש אוהבת את השם אור
שואל השאלה:
פחות אבל גם
אנונימית
מבטאים את זה שונה אם אני לא טועה
חחח חח רחמיי עליהן
יותר מסכנות בנות שקוראים להן אור והן אלרגיות לשמש
אור זה עוד סבבה, ב whore יש ה כזאת שמבדילה
אבל מסכנות בנות שקוראים להן בתאל כי זה או בקבוק או קרב באנגלית :)))
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עם המבטא הישראלי זה ישמע כמו הור
אנונימית
חחח אני בוכה