10 תשובות
ואם אני בן שקוראים לו אורי אני מסכן? .-.
מה
אני ממש אוהבת את השם אור
אני ממש אוהבת את השם אור
שואל השאלה:
פחות אבל גם
פחות אבל גם
אנונימית
מבטאים את זה שונה אם אני לא טועה
חחח חח רחמיי עליהן
יותר מסכנות בנות שקוראים להן אור והן אלרגיות לשמש
אור זה עוד סבבה, ב whore יש ה כזאת שמבדילה
אבל מסכנות בנות שקוראים להן בתאל כי זה או בקבוק או קרב באנגלית :)))
אבל מסכנות בנות שקוראים להן בתאל כי זה או בקבוק או קרב באנגלית :)))
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עם המבטא הישראלי זה ישמע כמו הור
אבל עם המבטא הישראלי זה ישמע כמו הור
אנונימית
חחח אני בוכה
באותו הנושא: