10 תשובות
למה שתירצי לא להוציא תעודת זהות?
אנונימית
אני לא חושבת שחובה אבל תעשי כמה שיותר מוקדם זה יכול להיות שימושי
חח מה פתאום לא חובה לעשות אבל חבל שלא תעשי עכשיו -
לא חובה להוציא בגיל 16
את יכולה להוציא מתי שבא לך
שואל השאלה:
אני רוצה לעשות עכשיו אבל ההורים שלי ממש עצלנים ואני יודעת שעד שיהיה להם זמן והם יסכימו מתישהו לבוא זה יקח מלא זמן כי הם ישאלו למה אני צריכה עכשיו וזה
ואחרי גיל 18 כבר אפשר בלי הורים אז חשבתי פשוט לחכות
אנונימית
פשוט תגררי אותם איתך אין שום סיבה לחכות שנתיים שלמות בשביל תז רק בגלל שהם לא רוצים לבוא
שואל השאלה:
שאלתי אותם מתישהו אם אפשר שנלך והם שאלו למה אני צריכה עכשיו ונחכה שאני אצטרך ואז נעשה
אנונימית
לא צריך הורים בשביל תעודת זהות
וחיחבים תעודת זהות לצו ראשון ולטופס ירוק בשביל להתחיל נהיגה
שואל השאלה:
^לא יודעת לגבי טופס ירוק אבל לצו ראשון צריך תעודה מזהה לא חובה תעודת זהות אפשר גם נגיד דרכון
אנונימית
בכל מקרה כדאי... חבל להתעכב עם זה.
את יכולה לעשות גם בלי הורים אז אין לך למה לחכות