5 תשובות
כי אז מלא אנשים עונים על השאלה שלהם
שואל השאלה:
העליתי את הפוסט בקשר לציון הפרופיל שמעל רק בשביל לבדוק כמה אנשים יענו על שאלות בסגנון הזה לבין מישהו ש"פורק"
אני אישית לא אוהבת את השאלות שיש בסטיפס כמו מה בנים חושבים עליי/ מה כדאי לאכול בבוקר לבין שאלות אחרות יותר רציניות, ואני לא אוהבת אותם לא מתוך כוונה של התנשאות אלא פשוט השאלות האלו קצת חופרות מידי בסטיפס לטעמי
וזה גם מעצבן לדעתי שלא עונים לאנשים ששואלים שאלות שהרבה יותר צריכים עזרה לבין סקרים וכדומה
האמת שזה די כיף כי הרבה אנשים עונים על השאלה שלך
זה כיף להרגיש ב"שיט"
והשאלה שרצית שיענו עלייה עונים הכי הרסה
0FF
אין לי מושג אני גם לא מבינה
אולי כי אז הרבה אנשים יענו להם?