10 תשובות
שואל השאלה:
יש לי קשיים כלכליים, זה לא נובע מתוך קמצנות
אנונימית
.
אנונימית
ממליצה לך לקנות מתנה עם עוד ילדים ואז תתחלקו ויצא שאת משלמת פחות.. כי זה מתחלק בין כולם
לא אמרתי/כיוונתי שזה נובע מקמצנות.
אם אין לך כסף אז לא.. חוץ מזה גם לא חייב להוציא כסף על מתנה, אפשר לעשות הרבה דברים ובכלל לא יקרים.
שואל השאלה:
מה למשל?^
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אז דיברתי עם כל החברים שהולכים והם אומרים שהם לא קונים לו בכלל מתנה, שהם משלמים על החדר בריחה ועל הנסיעות והאוכל בעצמם ושבעל היום הולדת יודע שזה במקום מתנה.
אני צריכה להפסיק לשאול בסטיפס, אתם תמיד עונים ההפך
אנונימית
2000 שקל ליציאה זה יחסית ממוצע, את יכולה לקנות לו.
שואל השאלה:
מה לא? אני צריכה לקנות כאילו? אנחנו בני 19 אם זה משנה
אנונימית