9 תשובות
גם אני
חח גם אני לא מבינה
כי אחר כך לא משתמשים בזה
כי אחר כך לא משתמשים בזה
כנל
מעדיפה לבזבז על סיגריות וירק
מעדיפה לבזבז על סיגריות וירק
אז מה את רוצה? איפה לכתוב בדיוק?
שואל השאלה:
^יש הגיון כי זה גורם לי להנאה
וזה לא שאני לא קונה בכלל דברים לבית ספר אני קונה אבל במינימום
לא מתכוונת לבזבז עכשיו 500 שקל על קניות לבית ספר
^יש הגיון כי זה גורם לי להנאה
וזה לא שאני לא קונה בכלל דברים לבית ספר אני קונה אבל במינימום
לא מתכוונת לבזבז עכשיו 500 שקל על קניות לבית ספר
אנונימי
פשוט קונים דברים זולים ומשתמשים במה שנשאר משנה שעברה. לא חייב לבזבז על זה מאות שקלים..
ואוו גם אני שונאת לקנות מחברות
ואולי לאותם האנשים זה גם גורם לתחושת הנאה כשהם קונים דברים חדשים לבית הספר והכל לפי טעמם?
אל תשפטי סתם כך.
אל תשפטי סתם כך.
שואל השאלה:
אם זה גורם להם תחושת הנאה אז בכיף אבל לפעמים זה סתם נהיה מנהג טיפשי לבזבז המון כסף על דברים שבמהלך השנה בקושי תיגע בהם
וחנויות כמו קרביץ מנצלות את זה ומעלות את המחירים
אם זה גורם להם תחושת הנאה אז בכיף אבל לפעמים זה סתם נהיה מנהג טיפשי לבזבז המון כסף על דברים שבמהלך השנה בקושי תיגע בהם
וחנויות כמו קרביץ מנצלות את זה ומעלות את המחירים
אנונימי
באותו הנושא: