10 תשובות
אחלה אבל זה כמו עומרי מזרחי אני לא אוהבת
כל הכבוד על האומץ, זה אמיץ כי לא כולם מסתכלים על זה בעין יפה אבל זה ממש טוב שהבנים שמתאפרים עושים את מה שהם אוהבים למרות הכל
אנונימית
אין פרגון באיזה פרח? תסלחו לי אבל אני ממש נואשת חח
שואל השאלה:
לא
את לא תקבלי ממני פרח
כי את עונה תשובות לא טובות
"אני לא אוהבת" ..
מישהו ביקש ממך לאהוב?? שאלתי מה את חושבת לא אם את אוהבת!!
אנונימי
כל הכבוד להם לי אין את הכישרון והכח לעשות את זה
אם זה מה שטוב להם שיעשו, אני לא בעד
אמיץ רצח אחי. לי אין שום בעיה עם זה.
מהמם לדעתי שלמרות שלא כל אחד עושה את זה ולרב זה נחשב כדבר נשי בכל זאת הם עושים מה שהם אוהבים, אני חושבת שלא הייתי נמשכת למישהו שעושה את זה כי לצערי כבר זה נכנס לי לראש, אבל אתה מהמם!❤
שכל הכבוד לו שהוא עושה מה שטוב לו, מבטא את עצמו ולא עושה את כל מה שהחברה מכתיבה לו.
בכיף מה, אפילו הייתי שמחה אם אחד מהם ילמד אותי כי אני לא יודעת להתאפר בשיט ועכשיו נראה שכל הבנים שמתאפרים יודעים לשים איפור כאילו הם עברו הכשרה חח