11 תשובות
תמיד לכוון ל5
5 אבל בהתאם ליכולת, זה לא מתאים לכולם
חמש אם את יכולה
אבל תמיד תהיי איפה שמתאים ליכולת שלך
לא כולם בגיל 15 יודעים מה הם רוצים לעשות בעתיד ב100%, בגלל זה עדיף להשאיר אופציות פתוחות וחבל להשלים בגרויות בגיל 22 אם פתאום היא מבינה שהיא רוצה כיוון שדורש 5 יחל במתמטיקה
אבל אם זה לא מתאים לה אז ממש לא חובה
אבל אם זה לא מתאים לה אז ממש לא חובה
ומי החליט שזה יהיה בזבוז של זמן? אתה?
שמע, לא באתי להתווכח, זה תלוי בשואלת ומה שהיא מעדיפה שמתאים לה יותר
שמע, לא באתי להתווכח, זה תלוי בשואלת ומה שהיא מעדיפה שמתאים לה יותר
מתי אמרתי שבגלל שאתה לא 5 אתה לא יכול לחשוב בהיגיון?
בעיניי זה הרבה יותר מבאס להשלים בגיל 22 מאשר לעשות כבר בתיכון ולגמור עם זה. אם היא יודעת ב100% שהיא לא תלך לכיוון של מתמטיקה, אז ברור שלא תעשה
תקשיב תעשה כמה יחידות שבא לך, אני לא פה לשלול את מה שאתה חושב.
מבחינתי אני הסברתי את הצד שלי ..
בעיניי זה הרבה יותר מבאס להשלים בגיל 22 מאשר לעשות כבר בתיכון ולגמור עם זה. אם היא יודעת ב100% שהיא לא תלך לכיוון של מתמטיקה, אז ברור שלא תעשה
תקשיב תעשה כמה יחידות שבא לך, אני לא פה לשלול את מה שאתה חושב.
מבחינתי אני הסברתי את הצד שלי ..
אה אופס, לא הכרתי
מצטערת שלא קיבלו אותך למדעי מחשב, אגב
לילה טוב
מצטערת שלא קיבלו אותך למדעי מחשב, אגב
לילה טוב
או 4 או 5 אין מה לעשות בחיים עם 3 יחידות
לא בכוונה להעליב אף אחד אני בעצמי ב3 אבל תחשוב/י על העתיד כי לא מקבלים באף עבודה ולפעמים גם אוניברסיטאות
לא בכוונה להעליב אף אחד אני בעצמי ב3 אבל תחשוב/י על העתיד כי לא מקבלים באף עבודה ולפעמים גם אוניברסיטאות
אני ממליצה תמיד לנסות 5. אם יהיה לך קשה את/ה תמיד יכול/ה לרדת ל4, אבל אם נניח יהיה לך קל ב4 יהיה לך קשה לעלות ל5. תמיד טוב לשאוף למעלה. גם לפי מה שהבנתי מאחים שלי הגדולים (כבר אחרי צבא) הרמה של 4 ו5 יחידות היא בעקרון אותה רמה רק מלמדים את החומר בקצב שונה. אני חושבת שאם לא תנסה/י תתחרט/י על זה
באותו הנושא: