5 תשובות
לא אוהב- חוסר הערכה עצמית.
אוהב- נחמד ואדיב(זה מה שאומרים)
התכונות שאני לא אוהבת בעצמי?
שאני רגישה ולוקחת ללב דברים קטנים, שוכחת לרוב דברים וקנאית.
מה שכן אני אוהבת בעצמי?
אה כן, כלום
לא אוהבת - אני די ביישנית, overthinking אצלי יותר מידי על כל דבר, אני די קנאית וזה לגמרי מעצבן.
אוהבת - נחמדה, אכפתית, נדיבה - (זה מה שאומרים לי)
לא אוהב- אני יותר מדי נופל בפח, פראייר כזה ומאמין למה שאומרים בקלות רבה.
אוהב- אני אוהב לשמח אחרים
לא אוהבת- לוקחת ללב דברים קטנים. קולנית. פרפקציוניסטית. חרדתית
אוהבת- כל השאר חח