5 תשובות
לא אוהב- חוסר הערכה עצמית.
אוהב- נחמד ואדיב(זה מה שאומרים)
אוהב- נחמד ואדיב(זה מה שאומרים)
התכונות שאני לא אוהבת בעצמי?
שאני רגישה ולוקחת ללב דברים קטנים, שוכחת לרוב דברים וקנאית.
מה שכן אני אוהבת בעצמי?
אה כן, כלום
שאני רגישה ולוקחת ללב דברים קטנים, שוכחת לרוב דברים וקנאית.
מה שכן אני אוהבת בעצמי?
אה כן, כלום
לא אוהבת - אני די ביישנית, overthinking אצלי יותר מידי על כל דבר, אני די קנאית וזה לגמרי מעצבן.
אוהבת - נחמדה, אכפתית, נדיבה - (זה מה שאומרים לי)
אוהבת - נחמדה, אכפתית, נדיבה - (זה מה שאומרים לי)
לא אוהב- אני יותר מדי נופל בפח, פראייר כזה ומאמין למה שאומרים בקלות רבה.
אוהב- אני אוהב לשמח אחרים
אוהב- אני אוהב לשמח אחרים
לא אוהבת- לוקחת ללב דברים קטנים. קולנית. פרפקציוניסטית. חרדתית
אוהבת- כל השאר חח
אוהבת- כל השאר חח
באותו הנושא: