5 תשובות
הכי אהבתי את דנוור
והכי שנאתי את ארטוריטו
הכי אההבתי את ניירובי ודנוור
וברור ששונאת את ארתורו או איך שלא קוראים לו
שונא את ארטוריטו
והכי אהבתי ניירובי והפרופסור
הכי אהבתי את ניירובי
ושנאתי את ברלין
הכי אהבתי את ברלין והפרופסור הכי שנאתי ראקל וארטוריטו