8 תשובות
גם לי לא באא
האמת שמיום ליום אני מתחילה לקבל את זה ולקבל בסדר גמור
שואל השאלה:
כן אבל אפשר להפגש איתם^
אנונימית
וואי גם אני כל כךך מפחדת! כיתה יא:/
~L~
זה כן מחשבה מבאסת כזאת של לחץ במשך שנה שלמה
אבל זה חוויה יותר מספקת מלעבוד ולישון כל היום
אני רוצה שיגמר לא יודע למה
מסכימה כל כך ):
עובר בטיל
וממש לא כיף לי בבית ספר ):
אני מפחד רצח כיתה יא