6 תשובות
אני עוברת לכיתה ז ואני לא מכירה אף אחד
אנונימית
תחפשי ילדים שהם גם לא חזקים חברתית ותחברי אליהם(:
הם לא מכירים אותך אז את יכולה לבוא הכי פתוחה ועם ביטחון וזה לא יראה להם מוזר
תהיי את
תנסי למצוא תחביבים דומים
תמצאי נושאים לדבר
תנסי להכיר ילדים
תהיי איתם בהפסקות
בטוחה שתצליחי :)
תנסי למצוא תחביבים דומים
תמצאי נושאים לדבר
תנסי להכיר ילדים
תהיי איתם בהפסקות
בטוחה שתצליחי :)
תנסי לא להיות סגורה ותמצאי ילדים שנראה לך שאת תתחברי אליהם ואל תפחדי לפנות אליהם. בהצלחהה
לרוב כשעוברים כיתה הבנות מנסות להתחבר אלייך,לפחות זה מה שהיה אצלינו
באותו הנושא: