2 תשובות
אני אוהבת בגלל שזה שינוי, אפשר לעצב את החדר והבית מחדש, אולי לקנות כמה דברים חדשים.. לי אישית זה ממש כיף לעבור דירה
היי, אל תדאגי ותחששי מהמעבר. נכון שקצת עצוב לעבור כי עדיין ותמיד ישארו זיכרונות טובים מהבית הישן, אבל אני חושבת שזה נחמד דווקא לעבור דירה כי זה שינוי, התחדשות. אני יכולה להסתכל על המעבר בצד החיובי ולהנות ממנו.
תוכלי לעצב את חדרך מחדש ולהוסיף רהיטים יפים שתרצי, לעזור גם להורים בריהוט ובקניות לבית החדש.. זה נחמד מאד:)
תתחדשו ותהני!!