3 תשובות
לחיות את החיים שמחוץ ללימודים עד למלואם כי מכיתה י' זה יגמר
להשקיע במתמטיקה ואנגלית, זה קובע בכמה יחידות תהיי בתיכון
להיות רגועה זה שנה קלה ולהשקיע בעיקר במחצית הראשונה וכמובן שתהני ותנצלי
כי מכיתה י את צריכה ממש להשקיע
כי מכיתה י את צריכה ממש להשקיע
באותו הנושא: