12 תשובות
כזה שחלמתי? שאני מתה
חלום, שאיפה? להיות מאושרת
הראשון שחשבתי עליו היה שעגלת סופר רדפה אחרי בלילה
עריכה: נזכרתי בהמשך, התקשרי לאמא שלי בזמן שברחתי וסיפרתי לה שעגלה רודפת אחרי ואני רצה בדרך הביתה, והיא אמרה לי שזה לא זמן מתאים לדבר כי היא נכנסת להתקלח ;-;
אנונימית
עשיתי עם אמא שלי
מתתי בצונאמי
שידידה לשעבר אוכלת לובסטרים מולי חחח משהו מפגר. אני בטוח שהיו עוד הזויים אבל אני לא זוכר כרגע.
לפני יומיים חלמתי סוג של 4 חלומות שונים אבל מחוברים, בכל חלום היה לי משהו שונה עם גבר שונה, 2 מהגברים האלה אני לא מכירה בכלל, אחד מהם יצא מתוך אפרסק. לא יודעת זה היה ממש מוזר :/
אפרופו צונאמי^ היה לי חלום על צונאמי שהיה הזוי ובאיזשהו שלב לא הצלחתי לברוח וכשטבעתי ראיתי זברה שעשתה מוו
רק על ההשקעה הזו מגיע לך פרח חח^
אחים שלי בני דודים שלי ואני עשינו טיול במערכת ביוב שנראתה כמו מפעל ממש גדול עם מגלשות והתגלשנו שם
מה
זה הולך להיות ארוך. מאוד.
חלמתי שאני ישנה במחנה קיץ של התנועת נוער שלי, ליד הכינרת. בחלום חלמתי שילד מהתנועת נוער שגר בעיר אחרת אונס אותי בזמן שאני ישנה. בבוקר אני קמה ולא זוכרת שראיתי אותו עושה לי משהו כזה, ועדיין אני בטוחה שהוא עשה את זה. אני מספרת לילדים והם אומרים שזה נכון, אני גם מרגישה פתאום משהו בגרון וקולטת שאני בהריון ויש לי עובר בגרון (אל תשאלו אותי למה). חברה שלי לקחה אותי לרציף אבן שהמים של הכינרת פגעו בו, היא נתנה לי לשתות כדור נגד הריון והקאתי את העובר, הוא היה דו חי דמוי לטאה ולא היו לו רגליים קדמיות. זרקתי אותו לכינרת. אחרי זה חזרתי למחנה וראיתי ילדה מהכיתה שלי שנמצאת בתנועת נוער אחרת בתוך קבוצת ילדים. הגעתי למחנה וראיתי את הילד שחלמתי שאנס אותי ושגיליתי שהחלום באמת קרה, האשמתי אותו בזה והוא פשוט חייך ולא ענה והמשיך. בערב החברה שלקחה אותי לרציף ליד הכינרת ועוד ילדים דיברו איתי והיתה לכולם הרגשה שהילד הסוטה הולך לפגוע בי שוב ושאף אחד לא יכול לעזור לי. חזרתי למקום שאני ישנתי בו, הרגשתי ממש רע והרגשתי אשמה שזה קרה ורציתי לפגוע בעצמי, אז הוצאתי את הטלפון כדי לדבר עם חבר טוב שלי. הילד הסוטה ישב על מזרון שטח והתכסה בשק שינה במרחק כמה מטהרים ממני, הוא שאל "את בסדר? מה קרה?" ואני אמרתי "אתה אנסת אותי" והוא פשוט מתח חיוך והלך לישון. אז אני כתבתי לחבר הטוב שלי הודעה שבה אני מסבירה לו שנאנסתי ואני רוצה לפגוע בעצמי ושאונס הוא המקרה היחיד שאם הוא קורה אני יכולה לפגוע בעצמי אחר כך, אבל אני לא באמת רוצה לפגוע בעצמי ופוחדת שאני אעשה את זה כי אני יודעת שאחרי זה אני אפגע העצמי גם בגלל פלאשבקים ממה שהיה באותו יום. סיימתי לכתוב ושלחתי לו את ההודעה, ופתאום אני שמה לב שהילד הסוטה לא נמצא על המזרון שלו. ואז אני שמה לב לשמיכה בקצה המזרן שלי והיא כיסתה משהו, הייתי בטוחה שזה הילד הסוטה ולא רציתי לגלות אבל בסוף כן הורדתי את השמיכה וזה באמת היה הוא. הוא חייך למראה המפוחד שלי, ואז פשוט נשכב לידי וניסה לאנוס אותי. אני פחדתי כל כך שהייתי חצי משותקת וניסיתי למנוע ממנו להתפשט ומצד שני הרגשתי אשמה שזה קורה לי ואולי אני באמת רוצה את הסבל הזה אז גם פשוט לא ניסיתי להתנגד ממנו להיצמד אלי. פחדתי כל כך והייתי אשמה כל כך- שהשלמתח עם זה שהוא הולך לתקוף אותי ולגעת בי, אבל לא הייתי מוכנה שהוא יאנוס אותי אז התחננתי שלא יתפשט. הוא פשוט צחק ואמר "למה לא? גם ככה אף אחד לא ישמע או יבוא" ואני נאבקתי ושאלתי "למה אתה עושה לי את זה? מה עשיתי?" והוא פשוט צחק והמשיך לנסות לאנוס אותי.
ואז התעוררתי. בהתחלה עצמתי עיניים וחשבתי לעצמי "לא אל תעשה את זה" ואז פתחתי את העיניים אחרי עשר שניות, ושאלתי את עצמי למה אני במיטה בחדר שלי ויש שמש בחוץ ולא מותקפת בכינרת בלילה. ואז קלטתי שזה היה חלום ושאני מכוסה בזיעה קרה ונרגעתי. ואז גם הסתכלתי על השעון וראיתי שבגלל 11 וחצי בבוקר.
שואל השאלה:
lady q" בטח שקראתי הכל אבל בגלל ההשקע במגיע לך פרח
שנייה יש לי רשימה של חלומות אבל אני אביא כמה דברים פה : אז ראשון שעבר חלמתי שהאשימו אותי בגניבה וגם הפלילו אותי והיה טיפול מים עם חברה ומים עמוקים ומיטת מים ועושים מעקב על מישהו ומחכים לאשם האמתי, וכיבוד ותופסים את האדם שהיה אחראי למשהו וחף מפשע והיה את אבהרם לינוקולן בחלום וסלב ומסיבה והתנצלות ותינוק וכלב שהיו שמחים, בחירות בכיתה, עלון דף ריק, רשימת ,הדפסה, טיול וחדשות וטביעה ,ויום הראשון הזה היה לי חלום כזה שהיה טיול באוטובוס של בית ספר והיו חדרים של בית מלון ואני נשארתי בבית כי שכחתי את התיק או ללבוש משהו, ואוטובוס נסע בלעדי והיה לי חבר קנאי ועוד חבר שני , והייתה מכונת כרטיס של אוטובוס ובחלום השני,אני הייתי דבורה ושמלקטת דבש והייתה אזעקה של ציפור שיר, ואז עבר החלום למשהו של צפייה בטלווזיה וחסימה בצאט כלשהו, ואני בבית של היום השני לטיול, וכל הדברים שלי נשארו באוטובוס, ואני עושה מקלחת ונחה ואני מביאה חולצה למישהו , איזו מישהי מנסה להרוס את הכוורת ואני קוראת לדבורות לבוא , דרך פעמון אזעקה, והיא מנסה לחתוך את הכורות דרך מספריים ואני משתמשת בפעמון בשביל לקרוא להן , והייתה מלכת הדבורים וגם צי שלם ומישהי הופכת את חבר שלי לאדם זאב ומנסים לרפא אותו ודבורות וצרעות באות לעזור לנו והיו גרבים וחצאית ולק, דברים כאלה