3 תשובות
כן, וזה לא באמת מהבטן זה מהסרעפת (: בשביל להבין איפה זה תעמדי מול המראה, שימי יד על הבטן, תוציאי את כל האוויר, תחכי כ2 שניות, ואז פשוט תפתחי את הפה.
צריך לשיר מהשרעפת אבל צריך ללמוד את זה אז אם את אומרת שאת שרה מהבטן אני לא ממש יודעת למה את התכוונת ואם את מכוונת לשרעפת את זה מצויין.. אולי את יודגעת להשתמש בזה בלי ללמוד (: ודרך אגב, אם את שרה מהשרעפת את גם צריכה לנשום מהשרעפת.. זה קצת קשה אבל לומדים את זה (:
כי את רעבה אז את שרה מהבטן
אבל את צריכה לשיר מהלב!
אבל את צריכה לשיר מהלב!
באותו הנושא: