4 תשובות
מסכימה עם המשפט
מסכים ב200 אחוז
מקרה נורא, באמת... אבל לגבי המשפט אני נאלץ לחלוק עלייך - אני יותר מזדהה עם המשפט "כל ערבי מחבל, אבל לא לכל ערבי יש את האומץ להיות מחבל"
המשפט לא נכון, ואין פה קשר לדעתי האישית, עובדתית ישנם מחבלים שהם לא ערבים. כמובן שאני מסכימה שלא כל ערבי הוא מחבל, אבל עדיין אני קצת נרתעת מערבים בעיקר בגלל מה ששומעים כל יום בחדשות. עם זאת, כשאני ביוטיוב ורואה מלא תגובות אנטישמיות כלפי יהודים- שטוענים שאנחנו מחבלים ורוצחים תינוקות ולא רק על ידי ערבים אלא גם על ידי מדינות אחרות ואפילו אמריקאים, אני מנסה להזכיר לעצמי להמנע מסטראוטיפים והנחות, כי משני הצדדים יש שטיפות מוח קשות(עדיין מאמינה לפי דברים שראיתי שארגוני הטרור הערבים הרבה יותר שוטפים להם את המוח מהממשלות שלנו עלינו)
אנונימית