התחברות
הרשמה
אחותי לא יכלה את הפלאפל והלכה לישון רק בגלל שאמא שלי אמרה לה שאם היא רוצה לאכול שתיקח את הדברים שלה מהכיסא.אחותי מגזימה?
8 באוגוסט 2019, 19:55
שינה
עייפות
לילה
אמא
משפחה
3 תשובות
כן
נ
נועה ❤
הגזמה, מקווה שיש מודעות עצמית
י
יש לי כבר משתמש
חחח קטנונית
ה
היי ביצ'
באותו הנושא:
אחותי מקודם הלכה לישון ושכחתי להגיד לה שתגיד שמע ישראל:( אני מרגישה נורא , מה לעשות?
לשחק קצת סליים וללכת לישון או ללכת לישון?
אני צריכה ללכת לישון אבל אני לא עייפה איך להרגיל אותי ללכת לישון מוקדם?
אחותי מתקלחת עכשיו לחכות שהיא תסיים ואז ללכת להיתקלח או ללכת לישון?
מתי הלכתם לישון אתמול בלילה ומתי אתם מתכננים ללכת לישון היום?
אחותי ביקשה שאני אעיר אותה אז התעוררתי בשבע בשביל זה ורק עכשיו היא התעוררה כדאי לי ללכת לישון?
אני צריך לקום מחר ב7 אבל לא בא לי ללכת לישון עכשיו מתי ללכת לישון?
אחותי לא יכולה לישון במיטה שלה בעקבות משהו שקרה והיא רצתה לישון איתי (היא בת 20)
ללכת לישון או לא ללכת לישון?
לקנות לאפה וללכת לישון או ללכת לישון
ללכת לישון/לא ללכת לישון