64 תשובות
בגדים וזהו
סכין תרסיס פלפל
אל תסתכני באמת לישון ברחוב בגלל ריב...
תישני אצל חברה או משהו
אנונימי
אצל סבא וסבתא? חברה? משהו?
485
את ממש לא הולכת לישון ברחוב גם אם רבת איתם תלכי למשפחה לסבתא משהו אני לא אתן שתישני ברחוב גם אם אני לא מכירה אותך את ממש לא
תישני ברחוב!!!
karma is a b!tch כל הכבוד
שואל השאלה:
אני אהיה ערה כל הלילה , ובטלפון ואני אקח את הלפטופ שיעביר את הזמן אבל מה חוץ מזה? בגדים אני לא אצטרך כי אני לא אחליף באמצע הרחוב
אל תעשי את זה.. תלכי לחברה או לסבתא וסבא
את לא
אם לישון אצל חברה או מישהו מהמשפחה לא ברחוב ולא משנה על מה הריב
שואל השאלה:
זה מביך להתקשר לסבא וסבתא שלי (מצד אבא כי מצד אמא גרים בחול) כי ההורים שלי גרושים וגם מה פשוט לבקש לבוא לישון אצלם זה לא יפה
זה יפה כל עוד את לא הולכת להיות ברחוב הכול יפה
אנשים יחשבו שהם במה אתם הייתם עושים ויגשו אליך ככל הנראה
אני לא ממליצה לך לישון בחוץ איך תירדמי בכלל על ספסל ואם חלילה מישהו יבוא לך?
אנונימית
הם סבא וסבתא שלך, בשביל זה הם כאן.
וסוללה של מחשב נייד תחזיק לך גג שעתיים..
485
אם ההורים שלך גרושים לכי להורה השני שלא רבת איתו
זה לא חכם מצידך ללכת לישון ברחוב.. אל תעשי את זה. אני מאמינה שלא תהיה שום בעיה לסבתא שלך שתישני אצלה או אצל חברה.
למה לא יפה הם סבא וסבתא שלך?
אם זה ממש מפריע לך תלכי לחברה אבל ממש ממש לא ברחוב
מזומן , מקום שהוא לא שכונה , אוכל , סכין .
את לא הולכת לישון ברחוב ! לכי לחברה, למשפחה אולי ? באיזה איזור את גרה ? נחפש לך משהו
תקחי כרית קטנה, אוזניות, חטיפים ובקבוק של ליטר וחצי מים
אנונימי
לקחת את עצמך למקום אחר בטוח יותר מהרחוב
אל תשני ברחוב ובטח שלא עם הלפטופ והטלפון שלך, יכולים לגנוב לך, יכולים לתקוף אותך ואת אפילו לא רוצה לדעת. באמת שאל תעשי את זה, עדיף שתלכי לסבתא או לחברה, אבל בבקשה ממך אל תלכי לרחוב !
אל תעשי את זה תלכי תישני אצל דודה/סבתא זה מסוכן בשבילך
גם אני עשיתי את זה פעם את צריכה כסף ואיזה בר לישון
אנונימי
תבדקי אם יש חנויות פתוחות ותבקשי להיות שם בפנים, יש המון אנשים נחמדים שיכול להיות שיסכימו לך
תקחי איתך מים(חשוב, קיץ), מטען נייד, כסף(לא הרבה מידי למקרה שאיזה אידיוט יחליט שאפשר לקחת לך), טלפון מוטען(!!!!!), סוודר

ואם בסוף יקרה שתיהי ברחוב ולא במקום סגור אז תיהי באיזה חדר מדרגות או במקום מוסתר כלשהו, אל תיהי גלויה ככה לכל הרחוב כי זה גם מביך וגם עלולים לעשות לך משו
עריכה: סתומה שכמותי, שכחתי
תקחי גם משהו להגן על עצמך למקרה ש, סכין יפנית קטנה או משהו
היי אני רק שאלה
מה הופך את ימי תשעה באב ליותר מסוכנים מבדרך כלל?
485
תשני אצל חברה
אותי.
גם לי נמאס
גם אני רבתי עם ההורים
אנונימית
תקשיבי הייתי לילה שלם ברחוב וזה הדבר הכי מסוכן שאת יכולה לחשוב עליו
את לא מבינה איזה טיפוסים הזויים ומסוכנים מסתובבים ברחובות באמצע הלילה
תתקשרי לחברה, לידיד לסבא או סבתא ותלכי לישון אצלם אפילו תחפשי בית מחסה או משהו בסגנון באזור שלך
בבקשה ממך אל תיקחי את הסיכון הזה ותישארי לילה שלם בחוץ!
אני מאוד מקווה בשבילך שתעשי בשכל ותתקשרי לאדם קרוב
חוץ מזה שזה מאוד קשה ומתיש להיות בחוץ בלי שינה
אני מאוד מקווה שתחשבי בהיגיון ולא תעשי את זה!
אנונימית
ואם תרדמי ומישהו יטפטף לך סם אונס ויאנוס?!
קחי איתך עובדת סוציאלית
אנונימית
תקשיבי אם את לא מקשיבה את לוקחת תיק
שמה בתוך
2סכינים
פלפל תרסיס
מטען נייד
טלפון טעון(2 טלפונים)
הכי מציעה לך להתקשר למשטרה ולספר להם הם ימצאו לך מקום לישון
לסבא וסבתא דודים חברהה לא בחרובב זה מסוכןן
תמיד יש לאן ללכת חברה קרוב משפחה.
רק לא לרחוב
בבקשה תלכי לישון בבית של חברה/דודה/בת דודה/סבא וסבתא רק תעשי טובה אל תסכני את עצמך.יש הרבה אנשים שאת לא יודעת מה הכוונות שלהם בגלל ריב לא שווה אתזה❤
באיחור אבל אל תקחי אוזניות בכללי אם את ברחוב בלילה אסור שמשהו יפריע לך לשים לב לסביבה, גג טלפון שלא יהיה משעמם
אל תישני ברחוב, לכי תדעי באילו טיפוסים לא טובים את עלולה להיתקל , גם כדאי לך לחזור ולנסות להשלים עם ההורים שלך, אם מדובר במקרה שזה רק ריב קטן על משהו לא חשוב, לא משנה על מה היה הריב, זה לא שווה לך להיות ברחוב, יש אנסים, סוטים, חיות שלא עברו חיסון, גנבים וערסים, גם תחשבי על מה בדיוק תישני ? ספסל ? מדרכה ? דשא? יחשבו שאת איזו חסרת בית. ומה תעשי שם בדיוק ? איך תתקלחי ? מה תכיני לעצמך לאכול ? ואיך תטעיני את הלפטופ שלך שם אם אין לך שם מטען שהוא מחובר לתקע בכלל ? איך תלכי לשירותים בכלל ? מה תאכלי ותשתי אם תהיי בחוץ? יש מלא דברים שאת צריכה להבין שזה לא כזה לונה פארק להיות בחוץ, תקשיבי את לא מדברת בהגיון שאת בסערת רגשות, נסי לדבר עם מישהו שהוא קרוב אליך, נסי לפתור את העניין הריב בטוב, משהו רע יכול לקרות לך בחוץ, יכולים לאנוס אותך בנים שם וזה יהיה לך סבל נוראי בחיים יותר מהריב הזה, יכולים להטריד אותך מינית, לפגוע בך וגם לא יהיה לך מה לאכול ואיפה לישון ולשתות ולהתלקח ולהיות בשירותים שם. לא תהיה לך שם מקלחת , עדיף שתהיי אצל קרובי משפחה מאשר ברחוב . לפחות אצל סבא וסבתא גם אם לא יהיה לך נעים עדיך את זה מאשר שיקרה לך . תדאגי לעצמך יקרה . ובבקשה חזרי הביתה להורים שלך, אם באמת מדובר במשהו שהוא יותר מריב אחד וזה רציני, אז תפני למישהו, אבל אם זה רק ריב קטן על משהו רגיל, תחזרי להורים שלך, גם אם הורים גרושים, הם עדיין אוהבים אותך. אל תהיי בחוץ, הם יכולים לדאוג לך יותר מדי ולפחד שיקרה לך משהו רע ממש בחוץ.
את לא ישנה ברחוב!!!! זה מסוכן ומי כמוני יודע.. רבתי עם ההורים המון וישנתי בבניין פעם ובאוטו ואיפה לא.. אני כבר מנוסה בעניין... בכל מקרה את לא ישנה ברחוב המציאות בעולם הגדול בחוץ מסוכנת... תני לי מיקום מצידי תישני אצלי ברכב..
אנונימי
תישני אצל חברה
אנונימית
איפה את גרה? כל עיריה מפעילה מקום בו יתנו לך מיטה לישון בה
רחוב זה מקום מסוכן בלילה גם אם את ערה.
כמו כן את יכולה ללכת נניח למקום שפתוח 24 שעות אפילו מקום כמו בית חולים שיש לך שם מלא מקום לשבת בנח (בחדרי המתנה כמובן לא חלילה בעיה גופנית) ואפילו לישון ואף אחד לא ישאל שאלות
בקיצור תלכי למקום בטוח עם שמירה, חבל שאחר כך תתחרטי כל החיים בגלל טעות קטנה עם ההורים היום
היי קרה לי משהו בסגנון ואני מבינה אותך אבל
אל פשןט אל תלכי לרחוב, תלכי לאיזה חבר/חברה, מישהו מהמשפחה.
אבל עם את באמת מעדיפה להיות ברחוב אז תקחי משהו לאכול, מים וסכין איתך בתיק ושמי חולצה ארוכה כי בלילה קר, ועדיף שתלכי למקום שהוא קרוב לבית שלך.
אבל באמת אני ממליצה לך לא ללכת ולהיות ברחוב כי זה באמת יכול להיות ככ מסוכן ולכי תדעי את מי תפגשי.
מקווה שהחלטת ללכת למשפחה או חברה!!!
גז פלפל
(וכדאי גם מעיל)
תכל'ס הדבר היחיד שבאמת מסוכן זה שיאנסו אותך, חוץ מזה את כנראה תיהיה בסדר

אבל בכל זאת כדאי שתלכי למקום בטוח, אצל אנשים שאת מכירה. את לא יכולה לדעת מה יקרה לך ברחוב זה מסוכן. ממליצה לך לא לעשות את זה, אבל אם בכל זאת תעשי את זה אז תשמרי על עצמך וקחי משהו להגנה עצמית
למה ברחוב אבל
אין לך חברות דודים בני דודים אחיות משהו??
לדעתי את צריכה לישון אצל חברה
אבל תרסיס פילפל וסכין
ואוכל ומים כמובן
פשוט תסגרי/תנעלי תדלת בחדר
מי ישמע כולה ריב
באלך שהומלסים יאנוסו אותך? לכי
מה הקשר עובדת צוסיאלית ומשטרה???
כולה ריב, היא לא אמרה שהתעללו בה או משהו
אני חושבת שהיא כבר לא איתנו......



היא הלכה לישון
אנונימית
נראלי זה סתם חרטה בשביל להגיע לחמות או משהו
כי היא לא מגיבה אפילו
בית
רבת איתם?תסגרי את החדר ואל תדברי איתם אל תשני ברחוב זה לא יתן לך כלום.
את תפגעי בעצמך יותר במה שאת חושבת שתפגעי בהם וגם אחרי זה משלימין את בטוחה שאת רוצה חעבור את הלילה על ספסל מסכן?
תשני אצל חברה טובה או קרובי משפחה
עדיף לך לא לקחת את הסיכון ולישון ברחוב את יודעת מי מסתובב בשתיים בשלילה? בדרך כל אנשים שיכורים
תישני עם חברה.
למה שתישני ברחוב?
אנונימי
גם יכולים לאנוס אותך. לא שווה לך הסיכון.
אנונימי
מערוך וסכין 2 שמיכות אחת עלייך ו5חת על הרצפה/ספסל בקבוק מים משחת שיניים וכמה חטיפים ללילה שלא תגוועי
בית
תראי, אני לא יודעת איפה את גרנ אבל יש רחובות שלא מומלץ לישון בהם- בטח שלא עם מחשב וטלפון
ראיתי בשאלה אחרת שלך שאת לוקחת תרסיס פלפל שזה כבר אוב, אבל בלי קשר כדאי לך לקחת בגדים חמים או שמיכה כי בלילה קר, ואם כבר להשגד ערה וכאלה אז או שבאמת תכנסי לאיזה בר /בית קפה ותשבי שם או ברחוב מואר עם פנסים שקרוב לאחד הבניינים
בתכלס הכי עדיף זה לצאת מאיזור הנוחות ולשאול את אחד החברים/סבא וסבתא
אני מבינה שאת לא רוצה כרגע לחזור הביתה. אבל כדי שתרצי בעתיד את צריכה להשאר בחיים
תעדכני
בבקשה אל תשני ברחוב, זה ממש מסוכן
יש לך חברה אולי לישון אצלה או משהו???
בוקר טוב שלומו
^שלומו304
טוב שנזכרת