6 תשובות
וואו יפה מה שכתבת
את פשוט צריכה למצוא משמעות ומשהו שימלא אותך ולהבין מה אנחנו בעצם עושים כאן
אני מבינה אותך ברמות. אבל צריך להבין שבגלל שהעולם הוא מסתורי וגדול יש לנו יותר מה לחקור, תמיד מה לגלות, תמיד לאן להתפתח. להבין שכולנו חיים באותו עולם ולרובנו יש תהיות עמוקות לגבי העולם והאופן שהוא מתנהל. יש לך מקום כמו שלכולנו יש, את פשוט צריכה למצוא מהו
אני מבינה אותך
את לא צריכה להכיל אותו. אף אחד לא מסוגל להכיל את כל העולם, תשכנעי את עצמך שאת לא צריכה להבין אותו ושאת צריכה לשים תשומת לב לדברים הקטנים בחיים שלך. בסוף את תשתכנעי. וגם לפעמים דברים כאלה מסתדרים לבד. מחשבות מהסוג הזה לעמים חולפות עד כיתה י או יא גג
כחי ת'זמן הכל בסדר. את לא צריכה לפחד, דברים יהפכו לפשוטים יותר כשזמן יעבור. תנסי להבין את עצמך ולא את העולם. לשים את תשומת הלב על איך החוויות שאת עוברת משפיעות עלייך. תתעשקי בעולם הפנימי שלך, תכל'ס הוא הרבה יותר חשוב מכל דבר אחר.
אם באלך מתישהו שיחה על זה אני אשמח שנדבר, פשוט תכתבי לי מבטיחה להיות נחמדהxd
שואל השאלה:
תודה רבה
למרות שאני לא מסוגלת לשכנע את עצמי ממש, רק להסיח את הדעת מדי פעם כי המוח שלי בחיים לא ינוח כנראה עד שידע הכל, וזה לא אפשרי.
ואם זה כן אפשריאז כנראה כבר אהרוג את עצמי לפני שאדע הכל
חוץ מזה, הסקרנות שלי משאירה אותי בחיים.
אני חיה בשביל זה, כל החרדות והעניין שלי בעולם באשמתי
את יכולה לנסות להפוך את זה לתחביב
אין לי באמת מושג אם זה יכול לעבוד, זו סתם הצעה, אבל יש כאלה שהסקרנות שלהם זה סוג של התחביב שלהם. למשל אנשים שרוצים להבין את כל ההסטוריה של העולם, ואז הם אוספים עובדות מעניונות ולומדים כל הזמן וזה גורם להם להרגיש שהם מבינים.

אולי אם למשל תצתרפי לקבוצות פייסבוק של עובדות על פילוסופיה\היסטוריה\פסיכולוגיה או משהו כזה ותלמדי שם כל הזמן על דברים שונים מהעולם זה יעזור לך להרגיש כאילו את מתקרבת ללדעת הכל? יש מצב שזה יעבוד?
שואל השאלה:
האמת שזה כבר תחביב
םשוט אין ךי מוטבציה םעשות כלום כמעט
אבל רעיון טוב