7 תשובות
לא... זה ממש מיותר
בחלק מבתי הספר זה ככה
כןן
כבר אין
כן למרות שיש בתי ספר שזה ככה אצלם נגיד בעוד שנה אני עולה לכיתה שבה אני לא אלמד בשישי
כ ן
יש הרבה בתי ספר שלא לומדים בשישי.
ביסודי שהייתי בו זה ככה וגם בתיכון שאני בו כרגע.
זה יותר החלטה של המנהלה. אני חושבת שזה מעולה.
ביסודי שהייתי בו זה ככה וגם בתיכון שאני בו כרגע.
זה יותר החלטה של המנהלה. אני חושבת שזה מעולה.
באותו הנושא: