17 תשובות
לכי לפנימייה
שואל השאלה:
אני לא רוצה ואת בטח יכולה להבין.. בבקשה תענו תשובות רציניות יותר
אנונימית
לא אני לא מאמינה שהורים שלך שונאים אותך זה בטח תקופה קשה וזה יעבור תאמיני לי
אנונימית
שואל השאלה:
זה כבר 4 שנים..
הלוואי שזה יעבור.. לפעמים דברים הם פשוט לא ככה
אנונימית
ועם אחותך כנראה רבת ואתם מרגישות שנואות אחת על השניה
אנונימית
4 שנים?
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה 4 שנים
אנונימית
תדברי על זה עם ההורים שלך, אני בטוחה שהם יבינו.
ואהובה שלי, אם את צריכה ככה לפרוק את הלב אני תמיד אהיה כאן ואתן לך כתף תומכת, מקווה שזה יעבור מהר!
התגובה למעלה צודקת
אנונימית
ודרך אגב, פנימייה זה לא כזה נורא כמו שמתארים את זה.
אני חיה חיי פנימייה כבר שנתיים, זה בין הדברים היותר משמעותיים שקרו לי בחיים. שם הכרתי את החברים (לשעבר) שלי, למדתי להיות עצמאית, להתגבר על קשיים ועוד המון המון דברים.
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת משינוי כזה משמעותי בחיים שלי..
אנונימית
אולי תפני למבוגר אחר שאת סומכת עליו והוא יוכל לעזור לך (אולי מורה, יועצת שכבה, רכסת שכבה)
גם אני פחדתי בהתחלה, אבל זה היה הרבה יותר קל ממה שחשבתי (לא רק לי, כמעט לכולם. הייתה לנו שיחה על זה בכיתה ז וכולם אמרו את זה)
שואל השאלה:
אני עוברת בית ספר ואני לא מכירה את היועצת החדשה שתהיה לי.. אני לא יודעת אם אני יכולה לסמוך עליה
אנונימית
פנימיה זה אחלה
בת כמה את אהובה?
אנונימית
יקירתי,
נשמע שאת נמצאת בסערת רגשות מאוד גדולה מצד אחד נשמע שאת מרגישה מאוד בודדה, חסרת מקום בטוח ומוגן, עצובה, פגועה, חסרת כוחות וחלשה עם המצב שקורה בבית ומצד שני בנוסף לזה את מציינת כי את עוברת למסגרת חדשה, מקום לא מוכר שגם שם את לא מרגישה את הרגשת הבטחון והשייכות שאת כל כך זקוקה לה.

לפעמים אנו חווים קשיים שלא ניתן להסביר אותם במילים, הימים עוברים ואנחנו רק מחכים "שהתקופה" הזו תעבור וכל יום אנו מרגישים את הרגשות הקשים הללו יותר ויותר. הרגשה שאין מי שיבין אותנו ובבית אנו לא מרגישים מוגנים ורצויים, סוג של "נידוי". נראה כי את מחפשת שקט, שלווה, מקום שיוכל להגן עלייך ואולי בגלל זה את בוחרת לא לצאת מחדרך מכיוון ששם את מרגישה הכי שייכת... את עם עצמך ואף אחד לא יכול לפגוע בך...

יקירה, הרגשות הללו שאת מתארת הם קשים מאוד להכלה ולהתמודד איתם לבד זה קשה מאוד, אולי תוכלי לנסות ולפנות ליועצת הקודמת שלך מבית הספר הישן, אולי היא תוכל להיות לך לאוזן קשבת..
בנוסף, אני מתנדבת באתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. תוכלי למצוא אצלנו מקום לפרוק את כל כאבייך, ואנו נהייה שם למענך ובשבילך. אנו זמינים כל יום, מלבד שישי, בין השעות 21:00 00:00 בכתובת www.sahar.org.il.

מחכים לך, בבקשה אל תישארי לבד,
שלך,
מתנדבת סה"ר