7 תשובות
כן יש לך טראומה
הגיוני, אל תישברי בגלל זה. תוכיחי לעצמך שאת חזקה
כן, אפשר להבין את זה.
שואל השאלה:
זה קשה ולא אפשרי
אנונימית
זה הגיוני שאת לא סומכת על אנשים ולא רוצה להתחיל קשר שאת יכולה להפגע בגללו
קוראים לזה חרדה חברתית. זה הגיוני אבל זה פתיר. מגיע לך טוב יותר, תאמיני ואל תתני לטראומה להעניש אותך על חוסר בטחון ורגעשות של אחרים. בהצלחה 3
זה קשה מאוד ואפשרי. בשלב מסוים תביני שזו אכן צלקת ו"חוויה" נוראית
אבל החיים ממשיכים, וצריך להרים את הראש ולהיות חזקים, כי יש בחוץ אנשים זבל ויש אנשים טובים, לא ככה?(: