התחברות הרשמה

בנים- הייתם פוסלים על גובה?

10 באוגוסט 2019, 11:00
גביההמראה    
6 תשובות
אם היא ממש גבוהה יותר ממני או ממש נמוכה כן
S
Stern
לא
.
.Liron.
נמוכה דווקא מדליק אותי, גובה נראה לי הייתי פוסל...
א
אדם האחד והיחיד
תלוי
V
Versace_3hunna_
כן.
B
Bishwolf
ממש לא
J
John Wick
באותו הנושא:
בנים מה דעתכם על הגוף הזה? הייתם פוסלים?
בנים הייתם פוסלים מישהי בגלל שהיא שמנה?
בנים הייתם פוסלים מישהי בגלל שהיא 1.75?
מה בנים באמת הייתם פוסלים מישהי רק כי היא אתאיסטית?
בנים - הכי אמיתי, הייתם פוסלים מישהי בגובה 1.47?
בנים הייתם פוסלים אותי על גובה? 1.78
בנים, הייתם פוסלים בחורה על גובה 1.62?
בנים, הייתם פוסלים מישהי בגלל הגובה שלה? (1.55)
בנים, הייתם פוסלים מישהי בגובה 1.55?
גובה מטר 60 לבחורה זה גבוה?נמוך? בנים הייתם פוסלים או לוקחים?
בנים הייתם פוסלים בחורה על גובה? (1.55)