9 תשובות
בטח שתיתלונן
חרטא ואני אסביר גם למה זה חרטא.
ברגע שהיא אמרה את זה לאמא שלה, אמא שלה הייתה עושה הכל בכדי להשיג את הבן אדם ולהרשיע אותו.
עצם זה שהיא "אמרה": "אנחנו כבר לא לידו אז אין מה לעשות" עושה את כל העניין לא אמיתי.
ברגע שהיא אמרה את זה לאמא שלה, אמא שלה הייתה עושה הכל בכדי להשיג את הבן אדם ולהרשיע אותו.
עצם זה שהיא "אמרה": "אנחנו כבר לא לידו אז אין מה לעשות" עושה את כל העניין לא אמיתי.
אנונימי
הייתי נותנת לזה לעבור. קשה להוכיח דבר כזה אחרי שכבר עבר זמן
אם היא הייתה עושה סצנה באותו הרגע ככל הנראה שאנשים שם היו מגיבים
אם היא הייתה עושה סצנה באותו הרגע ככל הנראה שאנשים שם היו מגיבים
היא יכולה להתלונן, אבל לצערי אני מאמינה שלא יעניין אותם.
מבחינתם זה כולה נגיעה, ואפילו "בטעות".
מבחינתם זה כולה נגיעה, ואפילו "בטעות".
שואל השאלה:
היא באמת אמרה לאמא שלה ומה חרטא בזה
איך לא אמיתי בדיוק
היא באמת אמרה לאמא שלה ומה חרטא בזה
איך לא אמיתי בדיוק
אנונימית
שימי את עצמך רגע בנעליים של ההורה.
הבת שלך ניגשת אלייך ואומרת לך: "אמא, איזה מישהו נגע לי בתחת"
את בתור אמא, תעשי הכל כדי לתפוס את אותו בן אדם, נכון?
אני לא מאמין שאת תאמרי לה: "לא אכפת לי. בעיה שלך"
אני צודק?
אז אולי הנושא הזה עלה לך בראש הזה שלך ואמרת "בואו ניצור מזה ספאם"
הבת שלך ניגשת אלייך ואומרת לך: "אמא, איזה מישהו נגע לי בתחת"
את בתור אמא, תעשי הכל כדי לתפוס את אותו בן אדם, נכון?
אני לא מאמין שאת תאמרי לה: "לא אכפת לי. בעיה שלך"
אני צודק?
אז אולי הנושא הזה עלה לך בראש הזה שלך ואמרת "בואו ניצור מזה ספאם"
אנונימי
שואל השאלה:
מה הבעיות שלכם ולמה נראה לכם שאני אעשה מדבר כזה ספאם?
היא לא הקשיבה לי כשאמרתי לה ללכת לעשות עם זה משהו , אמא שלה אמרה באותו מקום שאם היא הייתה מספרת לה ישר היא הייתה עושה משהו ופונה למשטרה , אבל היא לא סיפרה לה כי הילדה נלחצה
מה הבעיות שלכם ולמה נראה לכם שאני אעשה מדבר כזה ספאם?
היא לא הקשיבה לי כשאמרתי לה ללכת לעשות עם זה משהו , אמא שלה אמרה באותו מקום שאם היא הייתה מספרת לה ישר היא הייתה עושה משהו ופונה למשטרה , אבל היא לא סיפרה לה כי הילדה נלחצה
אנונימית
שואל השאלה:
אתם ממש מזעזעים איך אפשר לעשות מזה ספאם ולהתייחס תזה כאילו זה כלום
אתם ממש מזעזעים איך אפשר לעשות מזה ספאם ולהתייחס תזה כאילו זה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
לא כל הורה מסוגל לעשות משהו ויש כאלה שלא מאמינים לילדים שלהם , מה עובר עליכם
לא כל הורה מסוגל לעשות משהו ויש כאלה שלא מאמינים לילדים שלהם , מה עובר עליכם
אנונימית
באותו הנושא: