5 תשובות
כן נראה לי
כן זה מקום פרטי
אבל תיכנסי מי יראה
אבל תיכנסי מי יראה
שואל השאלה:
כן אבל הבית נעול לגמרי
ניסיתי גם דרך החלונות הם עם סורגים או כל מיני חלונות ממש קשים כאלו ישנים שלא זזים מהמקום כאילו עשו בכוונה שלא יוכלו להכנס לשם
אז אם אני אחשוב על משהו אולי הוא יעשה קצת רעש או שמישהו יראה..
כן אבל הבית נעול לגמרי
ניסיתי גם דרך החלונות הם עם סורגים או כל מיני חלונות ממש קשים כאלו ישנים שלא זזים מהמקום כאילו עשו בכוונה שלא יוכלו להכנס לשם
אז אם אני אחשוב על משהו אולי הוא יעשה קצת רעש או שמישהו יראה..
אנונימית
למה את בכלל רוצה להיכנס?
שואל השאלה:
סתם רוצה שזה יהיה מקום כזה שלי ושל חברים שלי
סתם רוצה שזה יהיה מקום כזה שלי ושל חברים שלי
אנונימית
באותו הנושא: