11 תשובות
גם אצלי, זה באג.
אצלי רואים
אנונימי
גם אני לא
שואל השאלה:
חח מה זה למהה
חח מה זה למהה
באג כבר שבוע
אצלי רואים
כבר תוקן
^עדיין לא תוקן..
אצלי רואיפ
^^אצלח בלפטופ מופיע אבל בטלפון לא
גם אצלי
באותו הנושא: