11 תשובות
לפי מה שאני זוכרת זה תמיד היה ככה אנשים סוטים מגיל 0 נשבעת
וואי זה עצוב ממש
האמת שלא כולם כאלה במיקמק אבל יש לפעמים ילדים שהם נערים או ילדים קטנים שעושים שטויות וצריך להרחיק אותם
זה כזה מצחיק די
אבל עדיף פדופילים במיקמק
ולא במקום אחר
_./
עצוב ממש אבל זה תמיד היה ככה לפי מה שזכור לי
תמיד היו שואלים את זה, אבל מיקמק כבר "הדרדר"
איכ פשוט איכ
איזה קטעים לול
זו לא את בתמונה
כי ראיתי את התמונה בזאת באינסטגרם
אנונימית
זה פשוט עצוב לראות ככה
חח כן זה הידרדר אבל אני לפעמים נכנסת למיקמק וזה בדרך כלל קצת אנשים ופעם שהייתי בת 10 לפני שידעתי על מטרידים וכאלה קרה לי אותו מקרה כמו שקרה לאחותך ולא ידעתי מה זה עד לפני שנה
סורי כמובן שזה עצוב אבל זה הצחיק אותי
עדיף פדופילים במסך מאשר מחוצה לו
חח אני מתה את ככ צודקת זה נהיה חרא שיסגרו כבר את זה ,
אה ומי שרוצה להתחתן לביתי